Mera bebisshopping

Idag på lunchen blev det en snabbis in å¨Lindex och hoppsan så hade jag bebisshoppat lite till. Men nu får det räcka men kläder i strl 50/56....

nu blev det iallafall två små söta mössor och två kortärmade bodysar


nu består alltså ärtans sommargarderob av

två långärmade bodys
två kortärmade bodys
en ärmlös body
två pyjamasar
två par byxor med fot
ett bar byxor utan fot
två hjälmmössor

dessutom har vi handlat
vagn
bilbarnstol

sen är det väl bara att komplettera efter hand men jag gissar att första storleken blir urväxt rätt fort...
så nu kan jag koncentrera mig på allt det andra som är kvar på shoppinglistan

typ:
amningsbh
blöjor
tvättlappar
spjälsäng
uppblåsbar skötbädd
nappflaskor
napp
adapter till bilbarnstolen (så att den kan sättas på vagnen)
parasoll
gallerfilt(ar)
amningsinlägg
nån form av salva till stjärten (antar jag, nån som vet vad man ska ha?)

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi har köpt inotyol salva på apoteket för röda barnstjärtar och viss eksem mm.

2008-05-15 @ 15:29:13
Postat av: En Mölnbobos Liv

Den salvan har vi också, det finns även ett talk på tub hos apoteket, tror det är Aco, den använder vi faktiskt lite mer än inytyolen.

2008-05-15 @ 19:10:30
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0