Mera shopping!

Har kommit på att det kanske är bra att börja beta av lite grejer på listan om man inte ska bli alldeles ruinerad i sommar.

Idag sprang jag till Babyland och shoppade en bilbarnstol för halva priset (kampanj bara idag!) en röd/grå så nu måste jag köpa en adapter så kan vi sätta den på vagnen också, supersmart!

image154

Det här har jag kvar att handla
* spjälsäng
* madrass, täcke och kudde (vi kan ha kvar något sedan Lea var bebis men jag är inte säker)
* nya lakan till sängen
* bilstolsadapter
* parasoll till vagnen (är lite sugen på en sommarsufflett också men det är en sån där onödig pryl va?)
* skötbädd att ha på tvättmaskinen

och så förstås en massa småsaker som napp, amningsinlägg, blöjor och sånt där

Kommentarer
Postat av: Sara

Aha går den också att sätta på Bugaboon? Vi har tittat på Be Safe och Maxi Cosi som funkar med bugaboos adapter. Klart du ska ha en sommarsuflett! :)

Vi har tagit med det i vår offert, har inte beställt dock ännu! Kostar inte så mkt extra ivf. Och resten av vagnen är svart så då körde vi på en beige sommarsuflett så den inte ska bli lika varm. Parasoll tog vi inte med men det kostade bara ett par 100-lappar tror jag... (man bli ju fartblind - pengarna flyger iväg) :)

Har den bilbarnstolen ni köpte också isofixplatta man kan köpa till också?

2008-03-27 @ 14:43:19
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Anna

Sara:
Ja det finns engraco-adapter som passar till den. Slog till nu för det var halva priset på barnstol + bas. Tror att den funkar med isofix också men det har vi inte i vår bil

Jag är lite sugen på en orange somarsufflett, tror det skulle passa bra till det beiga. Men visst blir man lite fartblind när man börjar kolla på tillbehör. Jag vill ha en orange åkpåse också men den köper vi nog till hösten

2008-03-27 @ 15:22:01
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Sara

ok. Vi körde på åkpåse, vinterhjul och allt på en gång. Eller ja... det är ju inte officiellt beställt ännu :) Allt i svart/grått (spännande va?) utom sommarsufletten som är beige. Vi lade till ett UV-skydd också!? :D

2008-03-27 @ 16:15:48
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Object Games

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-01-12 @ 14:19:01
URL: http://object-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0