Trött och oinspirerad

Idag känner jag mig som en fet, ful, flåsande kossa.... bad hariday tydligen.

Men, men imorgon är en annan dag och eftersom det är planeringsdag på dagis (vilket jag hade glömt bort) så ska jag jobba hemifrån. Skönt att slippa åka tåg och träffa folk. Hoppas bara skruttan kan underhålla sig själv men hon har ju sin cykel.

Hade ett litet snack med nya chefen idag och det lät lovande. Verkar som om jag kommer kunna fortsätta här (med utökade arbetsuppgifter och större ansvarsområde) även efter föräldraledigheten. Det känns bra!

Om jag bara kunde vara lite piggare också...

Kommentarer
Postat av: C

Jag har en hemlis.
Håll den!

*kläm*

2008-06-04 @ 11:03:42
URL: http://bebiserian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0