Nedräkningen har börjat!

En och en halv månad kvar till beräknad nedkomst ungefär och idag har jag 4 veckor kvar att jobba! Tjoho! Ska börja trappa ner så smått nu och det är med lättnad jag ser ljuset i tunneln. Det börjar bli tungt att ta sig till jobbet nu... har ju så mycket kvar att fixa!

Min todo-lista:

* handla spjälsäng, täcke och kudde
* sy nya påslakan till spjälsängen
* handla småsaker som blöjor, amningsinlägg, amningsbh
* planera föräldrapenning (ångest!)
* köpa skötbädd att ha på tvättmaskinen
* packa BB-väska (och kanske planera vad som ska i)
* förbereda mig mentalt för förlossningen
* laga mat och baka bullar att ha i frysen?

Gaaah! Jag har inte tid att jobba mer! Hoppas bebis väntar nån vecka med att titta ut

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att det börjar närma sig! Och skönt att höra att du inte har allt klart än ivf! :) Har själv 10 veckor kvar till beräknat datum så jag har ivf lite mer tid på mig men jag har fler punkter kvar på listan också :)

Lycka till med allt!

2008-05-05 @ 15:26:43
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror det fixar sig galant! Men guud vad man kan längta efter att få skrutta runt hemma och bara vara lite.

2008-05-05 @ 15:29:12
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Anna

Sara:
jag har säkert glömt en massa, men det löser sig... affärerna har ju öppet även efter att man har fått barn :D

Johanna:
ja, jag läääängtar! Du har ju inte långt kvar nu. Spännande?

2008-05-06 @ 08:39:21
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Stina

Ja visst är det skönt när det börjar närma sig slutet. Har två veckor kvar till BF, har också lite kvar att fixa innan men orkar inte börja med det förän jag blir ledig (sista veckan nu)har inte ens packat väskan eller skrivit förlossningsplanen som jag tänkt, konstigt hur mycket jobbigare allting har blivit de senaste veckorna. Lycka till med allting!

2008-05-06 @ 13:17:55
Postat av: Terese

to do lista! smart! jag behöver också en sån

2008-05-06 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0