Lite gnäll och dagens outfit

Förvärkarna fortsätter plåga mig, idag kunde jag inte ens ta mig till jobbet eftersom det molade så hemskt i ryggen. Känns som mensvärk och jordens bajsnödighet på samma gång. Men jag hoppas på att det är ärtan som håller på och fixerar sig och att det går över snart.
Usch vad jobbigt att gå såhär i en hel månad!

Annars känns det rätt bra, har bra disciplin idag och har fått mycket jobb gjort (trots lite bloggande emellanåt), Nu ska jag se om jag lyckas ta mig till postlådan för att posta några brev.

Dagens outfit var kul så jag bidrar med en ny för dagen...

image170

Solbrillor - åhléns
favvoblusen - h&m (ok den börjar bli liten nu)
vita gratislinnet från h&m
gravidcaprijeans storlek elefant (!) h&m
reebokskorna som jag till min lycka hittade i en låda i förrådet, de är både mjuka, sköna och luftiga

Kommentarer
Postat av: Stina

Fina, fina du i fina blusen med urfina magen!

2008-05-28 @ 18:45:11
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Johanna

Nu ere inte långt kvar! Jobbigt som attan med förvärkarna, hade också en hel del sånt i slutet. Och nu eftervärkar, de är också kul... :/ Men nu är underverket beskådningsbart och då är det ju så mycket lättare att stå ut! :)

2008-05-31 @ 13:29:38
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0