Förvärkar, foglossning, vad kan det vara?

Sedan förra veckan har jag från och till haft något jag misstänker kan vara förvärkar. Det kommer som små kramper som sitter i magen, strålar ner mellan benen och håller i sig några sekunder i taget innan de försvinner. Fast det känns inte som de värkar jag hade sist det begav sig, då satt det mer i ryggen där jag vanligtvis brukar känna av mensvärk.

Ja ja, om det är förvärkar eller inte lär väl visa sig... än så länge är det iallafall inte direkt smärtsamt, mer obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det låter som förvärkar. Men just att det strålar nedåt skulle snarare kunna vara fogarna... Hmm... Hoppas det inte är konstant iaf. Foglossning kan ju hålla i sig läänge.

2008-05-14 @ 08:09:46
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Arelejla

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-06-02 @ 08:04:42
URL: http://arelejla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0