Tiden rusar iväg

Oj oj, imorgon går jag redan in i v 25. Vart tar veckorna vägen? Shit om mindre än fyra månader är det alltså dags att klämma ut en unge genom snippan. Känns lite läskigt samtidigt som jag vet att det är jordens häftigaste upplevelse.

Men jag känner mig ju fortfarande inte speciellt gravid. Förutom när jag tittar mig i spegeln och undrar vem elefanten är, eller när jag tittar på magen och ser hur den guppar och känner hur det rullas runt därinne. Då fattar jag. Men kan man vara säker på att det verkligen är en bebis och inte en sällsynt tumör?

Annars känner jag inte av några gravidkrämpor direkt och det får man väl vara glad över. Ingen foglossning, ingen halsbränna, inga bristningar (än de kommer säkert sista veckan), däremot går jag omkring med en ständig kissnödighet som följeslagare och dessutom har jag varit ovanligt gråtmildpå sista tiden. Jag gråter för allt!

Gråtmild och velig, men det vet jag inte om det är ett tecken på graviditet eller om det bara är min vanliga oförmåga att bestämma mig för saker.

Igår tog jag iallafall och lade in handpenningen på Brion som jag har gått och kikat på. Tänkte det skulle vara skönt att ha det ur världen men nu kan jag ändå inte sluta grubbla på om det var rätt val. Vi har ju bara provkört den i butiken och där kändes den hur lätt som helst men kanske jag ska ringa och säga att jag har ångrat mig?? Läste att den är nästan lika bred som en syskonvagn över bakhjulen...
På kvittot står det iallafall 30 dagars öppet köp.

Gah att jag inte kan bestämma mig för nåt! Nu kör vi typ??


Kommentarer
Postat av: Nicole

Brion är inte mer bred än våran vagn bak.... visst våran e bredare än vanliga vagnar, men jag har då aldrig haft problem med det!! Ha kvar Brion, det e ju en toppen vagn jue!!! =)

2008-03-02 @ 11:45:00
URL: http://www.sybubblan.blogg.se
Postat av: Chrisgry

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-09-01 @ 09:17:42
URL: http://chrisgry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0