Nöjd...

Fick hem senaste gravidtidningen igår och måste säga att jag blev rätt nöjd med mina jobb. Skötväskeguiden var snyggt layoutad och sexartikeln fick mycket utrymme. Minus för ful bild men den hade ju inte jag valt. Förresten undrar jag varför nästan varenda bild i hela gravidtidningen måste innehålla en gravid kvinna med händerna på magen? Det blir faktiskt rätt trist i längden.

Är lite nyfiken på hur mitt mammajeansreportage kommer bli och håller just nu på och provar jeans för fullt. En liten förhandshint är att Lindex mammajeans är super och Polarn o pyrets stooooora i storlekarna!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skoj! Vilken av tidningarna är det?

2008-03-11 @ 12:52:35
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Anna

Sara:
Vi föräldrar gravid, senaste numret. Vet inte om den har kommit ut i butik än eller inte

2008-03-11 @ 13:42:08
URL: http://gravidbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0