Lite kroppsarbete är bra för själen

Har spenderat denna underbara vårdag med att fylla en lastbil med skräp. 4 rundor till tippen blev det totalt. Lite jobbigt men ganska skönt att vara ute i solen. Vi har fällt ner en jättestor tall som stod på tomten och skuggade hela huset och det som kördes iväg var bara ris (och några säckar byggskrot), stubbarna skänkte vi bort som ved så de tog slut redan första dagen.

När tippen hade stängt fortsatte vi till IKEA för att köpa garderober till klädkammaren. Tyvärr var både lådor och hylor slut :( men vi fick iallafall med oss de stora tunga sakerna som stommar och hyllor.

Så dagen har varit full av frisk luft, sol och kroppsarbete. Ganska skönt faktiskt även om jag känner mig lite öm i ryggen (fast jag har inte burit så värst mycket ändå...)

Jag vet en som kommer sova sött ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0