Klaga lite...

Idag känner jag bara för att klaga lite. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, trött som attan och vill bara hem.
Alla andra gravida verkar bara gå omkring på rosa moln, sjukskrivna eller med havandeskapspenning med all tid i världen att shoppa, fika med andra tjockisar, gå på gravidyoga och vattenjympa och bara njuta av sin graviditet.

jag antar ju att det inte riktigt förhåller sig så i verkligheten men det är så det känns. Är det bara jag som jobbar och jobbar och knappt har tid att tänka på stackars lilla ärtan? Leveransdatumet närmar sig alldeles för fort känns det som...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, jag känner precis igen känslan. Jag är själv student och har två jobb vid sidan av det. Tid är verkligen en lyxvara i mitt liv, jag hoppas bara att jag ska kunna fortsätta i det här tempot ett tag till. Är i vecka 26+0 i dag och än så länge funkar det. Men trött är jag jämt o ständigt.Fast det beror inte på att jag stressar eller så för studentlivet är verkligen lugnt om man inte kan gå på krogen. Jag beundrar dig som orkar jobba och ta dig upp på morgonen.
Linnea

2008-03-15 @ 07:12:29
Postat av: Sara

Mmm, men det måste samtidigt vara sååå tråkigt att inte ha något ordentligt att göra på dagarna förutom att vänta och vänta? Vilken lång graviditet man får då.. Fast det är klart, kanske är lätt för mig att säga som bara har FYRA arbetsdagar kvar innan jag utnyttjar all sparad semester och går hem. Hihi :) Du ska se att tiden bara rinner iväg för dig!

2008-03-16 @ 21:30:14
URL: http://sarisen.blogg.se
Postat av: Johanna

Yogan är knappt jag hinner med heller, men jag känner att jag måste göra NÅNTING när jag inte kan gå promenader... Shit vilket pussel redan, hur ska det bli sen, hehe!

Det vore najs att dela upp sig lite och kanske gå ned och jobba halvtid typ... Men då blir ju pengar en fråga och det går inte att shoppa nåt alls, hehe. Rätt vad det är så är ärtan på G och tiden har sprungit sprungit! Så håll ut och njut, allt på en gång, under tiden!

2008-03-17 @ 12:22:59
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Anna

Linnea:
Jag beundrar mig själv faktiskt som orkar gå till jobbet på morgonen ha ha

Sara:
Det är just det som är det läskiga! Tiden som rinner iväg alldeles för fort. Jag känner mig inte alls förberedd på att jag ska gå igenom en förlossning inom en snar framtid *hjälp*

Johanna:
Äh, nu är det pussel, men sen kommer det säkert bli huuuur lugnt och skönt som helst ;)

Jag känner också sådär med ekonomin, bäst att jobba på nu när jag kan så kanske jag kan ta det lugnt sen

2008-03-18 @ 10:36:30
URL: http://gravidbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0