Nedräkning

10 dagar kvar till bf så nedräkningen borde väl starta nu? Men ärligt talat så känns det inte som om det kommer bli bebis här inom de närmsta veckorna. Nån gång efter fotbolls-Em kanske?

I morgon jobbar jag min sista dag så jag borde ju avsluta allt som ska avslutas idag men ändå sitter jag här och känner att jag har massvis med tid på mig... eh stört?

Har fortfarande inte...
* packat bb-väska
* handlat spjälsäng och badbalja
* monterat bilbarnstolen
* hittat perfekta babyfilten

Det enda jag vill göra just nu är att sova. Är helt sjukt trött faktiskt. Igår sov jag två timmar när jag kom hem från jobbet, ändå hade jag inga problem att somna i soffan på kvällen och sov som en stock nästan hela natten (med undantag för kisspaus).

Gud vad skönt det ska bli att slippa jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0