Förvärkar och ny hårfärg

Jag ska inte klaga för jag trivs oförskämt bra med att vara gravid just nu trots molande mensvärk, sjukt uppsvällda ben och fötter och svårt att sova eftersom det inte finns nån bekväm ställning att ligga i. Men jag luffar runt i min lilla gravidbubbla och tycker det är rätt skönt ändå.
Gissar att det är hormonerna som gör mig alldeles slö och sävlig.

Tanken på förestående förlossning känns nästan lite overklig trots att det bara är 12 dagar kvar till bf. Jag har fortfarande inte packat nån väska till BB (fast jag vill ju inte stanna på BB) och spjälsängen finns inte heller på plats. Men det löser sig nog. Ärtan kommer säkert sova i vår säng i början ändå annars har vi ju vagnen som alternativ sovplats om vi inte lyckas ta oss till IKEA innan ärtans ankomst.

Igår lyckades jag till slut komma till skott och färga håret också, känns mycket fräschare måste jag säga så jag bjuder på en dagens outfit komplett med dubbelhaka och vattenfyllda ben.



tunika och leggings från Gina Tricot
och jag är faktiskt inte så trött som jag ser ut... eller?
vecka 39!

Kommentarer
Postat av: catya

... och jag tycker du ser jättefin och fräsch ut! :)

Perfekt mage! :D

2008-06-11 @ 09:39:42
URL: http://www.catya.se
Postat av: Johanna

Tycker inte heller du ser trött och sånt ut.. utan pigg och fräsch. Söt tunika! :)

2008-06-11 @ 12:06:36
URL: http://maersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0