Blixtar och dunder och några förvärkar

I

natt var det svårt att sova men ändå ganska mysigt att ligga i sängen och titta ut på åskvädret som drog förbi. Var lite orolig för att blixten skulle slå ner i vår björk utanför men den klarade sig. Somnade nån gång vid tretiden och vaknade några gånger av små förvärkar men det var nog bara falsklarm för de försvann sen på morgonen. Men, men.... idag är jag på beräknad födelsedag + 1 så tiden håller på och rinner ut. Nu har den riktiga nedräkningen börjat. Och väntan...
Men tur att jag har en tid hos barnmorskan på torsdag att se fram emot.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok, sen kanske det blir en tripp till Farsta C. När man ändå är ledig kan man ju passa på att shoppa lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0