Och jakten fortsätter...

Jag trodde ju att vi hade hittat vagnen... men idag var vi in en sväng på babyproffsen och provkörde en Brio sing och sambon gillade den skarpt. I affären var den skönare att köra än Teutonian men jag har inte hört så många bra saker om den. Bland annat att den är ovanligt bred och dålig kvalitet..

Annars tycker jag att Brio Happy är snygg och lättkörd men oj vilket brett handtag! Och efter att ha kört vagnar med svängbara framhjul känns alla "vanliga" fyrhjulingar som tunga kärror. Så det blir nog en med svängbara framhjul ändå. Jag är lite sugen att kika på Britax vigour 4 också. Kanske ska ta en tur förbi Sickla nån dag?

 Teutonia fun?
 eller Brio sing?
 eller kanske en Britax vigour?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättefina vagnar! Vi ska köpa Emmaljungas City Cerox 360 i färgen Java, med city korg till. Den har också svängbara hjul fram, jättefin! Vi hade Emmaljunga med dottern, och jag trivdes så med den vagnen.

2008-01-21 @ 07:31:44
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: Stina

Om jag får ge ett tips: Go for svängbara framhjul. Allt verkar bli så himla mycket enklare då. Älskar min kronan, men saknar svängbara hjul...

2008-01-21 @ 13:10:19
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Anna

Hannah:
Vad kul att du har hittat en vagn du trivs med

Stina:
ja svängbara framhjul verkar vara svårslaget, men det finns ju en del att välja mellan som sagt *beslutsångest* varje gång jag går in i en barnvagnsaffär hittar jag nåt nytt jag blir sugen på

2008-01-21 @ 15:43:41
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Sofie

Ännu ett tips ;) Emaljunga Cangaroo med citykorgen. Verkar vara en rolig kärra. Lycka till i letandet!

2008-01-22 @ 16:41:17
Postat av: Sara T

Bra att läsa lite om vagnar på din blogg, har inte ens börjat tänka tanken på vagn ännu, men jag antar att det börjar bli dags...

2008-01-30 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0