Ny vecka

Nu känns det som om det börjar gå undan. Fram till vecka 13 sniglade sig tiden fram men de senaste tre veckorna har visst gått i rasande fart! Jag är redan i vecka 17!
Nu börjar magen se åtminstone lite gravidrund ut. Fast på jobbet döljer jag den med tunikor så där ser jag nog mest fet ut ha ha. Jag började ju nytt jobb i torsdags och min närmaste chef vet om att jag är gravid men de andra får fråga när de vågar...
Det kittlas lite i magen till och från, känns nästan som muskelryckningar men jag gissar att det är ärtan. Alla tror på en till tjej men jag har fått för mig att det är e pojke. Vet inte varför och jag blir förstås lika glad om det är en lillasyster därinne.

Jag bjuder på en magbild för dagen också. Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tjusig mage! :) Längtar tills jag börja känna ngt. Gissar att det dröjjer ett par veckor till...
Just nu undrar jag om det finns ngt kvar där inne... :)

2008-01-07 @ 13:02:07
Postat av: Nicole

Fiiiiina magen!! :-) Nu börjar det ju synas jue, utan tvivel! Jag tror också på en liten tjej!

2008-01-10 @ 10:23:18
URL: http://www.sybubblan.blogg.se
Postat av: Gunnaremine

Hello admin, nice site you have!

2010-04-16 @ 10:05:35
URL: http://gunnaremine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0