Lite shopping!

Idag blev visst en riktig shoppingdag!
Jag hann både förbi Lindex där jag handlade på mig två helt vanliga gravidtoppar. Men gud vad skönt att slippa oroa sig för korta tröjor som åker upp och visar den urfula magmudden på jeansen!

PÅ H&M inhandlade jag små små bebisbyxor och bodys, fast när jag kom hem upptäckte jag att det var lång ärm på bodysarna, jag trodde det var kort! Så de får jag byta.



Dessutom hade min beställning från Dunnis kommit så nu är stora dottern coolaste tjejen i stan.


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

wooow snygga dunnis kläder ;)

Grattis till babyn i magen lycka till denna gång :0)

2008-01-13 @ 19:47:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0