Trött på jobbet

Alltså jag är inte trött på att jobba utan trött när jag sitter på jobbet. Har slarvat lite väl mycket med järntabletterna på sista tiden kanske men jag känner mig verkligen döende...

Nu har jag iallafall tagit mig i kragen och börjat förbereda mitt nästa frilansjobb, det ska bli rätt kul för jag ska testa en massa olika mammajeans. Med tanke på hur mycket jag svär över gravidklädernas passform kan det bli intressant.

Ska välja ut några jeans som får följa med mig till London nästa helg. Då åker jag och älsklingen nämligen på barnfri weekend!
(eller ja, ärtan får ju följa med men det räknas inte riktigt... som svar på det fick jag en spark mot blåsan. Tack för den!)

Kommentarer
Postat av: miriam

ooo, va mysigt att du är gravid! :)

2008-02-25 @ 15:34:48
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: Terese

Jag köpte faktiskt en mammajeanskjol på HM... sitter rätt snyggt och funkar bra med leggings under... 298:- kostade den

2008-02-25 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0