Trött och omotiverad

Jag känner mig verkligen omotiverad på jobbet just nu. Det går bra att jobba till lunch ungefär sen börjar både energinivån och hållningen sagga. Jag får så ont i ryggen också av att sitta ner hela dan.
Jag borde kanske stå lite mer nu när jag har fått ett höj- och sänkbart skrivbord men jag är ju fortfarande inte motiverad att ta tag i nånting. Nu väntar jag mest på att det ska bli imorgon så att jag får skicka iväg det första nyhetsbrevet.
Helst skulle jag vilja jobba typ halvtid eller åtminstone jobba hemma tre dar i veckan. Det vore skönt...

Kommentarer
Postat av: Igelkotten

Jag känner precis likadant!! Har bf 24 maj och är grymt omotiverad på jobbet. Gick ner till 75 procent nu i februari, men helst skulle jag nog vilja vara hemma heltid och käka praliner :-)

2008-02-07 @ 20:09:18
Postat av: Johanna

Måste erkänna att det är jäkligt skönt att kunna dra hem datorn ibland och sega i soffan och jobba. Motivationen tryter då och då och då är det skönt att kunna ta en paus och typ tvätta kläder, även om arbetsdagen förlängs lite.

*peppa*

2008-02-10 @ 11:11:57
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Anna

Igelkotten:
Ja käka praliner på heltid låter lagom ansträngande ha ha

Johanna:
å andra sidan tjänar man in en del tid på att inte behöva åka till jobbet :D

2008-02-12 @ 11:27:37
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Lukasleah

Greetings. This site is so full of information

2009-02-18 @ 11:47:19
URL: http://lukasleah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0