På gravidfronten intet nytt

Har inte skrivit så mycket här på sista tiden. Det kan ju bero på att det inte händer så mycket. Allt rullar på som vanligt, magen växer i lagom takt och jag mår som vanligt förutom lite ont i ryggen då och då. Ärtan lever livet varje kväll men är annars lugn som vanligt. Det här kommer ju gå som en dans med en till bebis som bara äter och sover (hoppas vi).

Nu har jag också tagit mig i kragen och anmält mig till gravidyoga som börjar den 28 februari. Jag hoppas det blir riktigt bra. Vattengympan var inte riktigt nåt för mig, jättevarmt vatten så jag blev svettig iallafall men annars kändes det inte som träning. Man kanske borde ta och gå på nåt spinningpass snart...
Längtar efter att få träna men det känns ju dumt att börja hårdträna nu när jag har varit helt inaktiv i flera månader.

Nä nu måste jag jobba lite. Det är det enda jag gör nuförtiden. Jobbar och jobbar... längtar efter hemmafrulivet nu. Men om några månader kommer jag säkert att längta efter arbetslivet. Man är bra konstig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du tips på vattengympaställe? Har letat som en galning men tycker inte jag hittar nåt alls :S

Min yoga börjar 5/3, ska bli kalaskul att vrida och sträcka på sig ikapp med andra stelisar. Och det blir nog mer flåsigt än förväntat, yoga tenderar ju att vara det, särskilt när man inte rört på sig på länge.

2008-02-15 @ 15:31:11
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Sara

Har också anmält mig till yoga men inte förrens Maj... (är nu i v 19) Hoppas det inte är för sent?? Men jag tränar fortfarande på gymmet och går på vanlig yoga, så jag antar att om jag mår bra så borde den väl vara anpassad så att man kan köra långt fram också?
Jag skrev vilken vecka jag var i anmälan... Hmm kanske ska kolla en gång till.. :)

2008-02-15 @ 16:34:38
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Stina

Har också blivit sugen på att börja dra igång träningen nu igen efter att inte gjort så mycket på den fronten på några månader (gravid i v.27). Har köpt en dvd med gravid Yoga, inte alls så dumt måste jag säga.

2008-02-15 @ 23:21:10
Postat av: Johanna

Stina: vilken DVD är det? *sugen*

2008-02-18 @ 08:09:11
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Torkel

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-11-06 @ 08:44:25
URL: http://torkel.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0