Nu har vi bestämt oss!

Efter mycket klämmande och kännande har vi äntligen bestämt oss för att köpa en Brio sing. Det får bli en brun och jag ska gå in och beställa den så fort lönen har kommit in på kontot.

Tyvärr var försäljaren på Babyland under all kritik, inte speciellt intresserad av att hjälpa oss och när jag frågade om leveranstid fick jag svaret att det kunde ta upp till tre månader men att de hade några på lager. Inget mer...

Ja, ja.... vi går nog dit och beställer iallafall. Det är ju så nära, men jag hoppas på bättre personal nästa gång.

image132

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt med så ointresserade försäljare, en barnvagn är ju ändå ett stort beslut att ta och då vill man ha all hjälp man kan få.

Men kul att ni lyckats bestämma ändå! :)

När jag har hört på babyland så säger de ca 10 veckor som leveranstid, men det är mest för att man ska bestämma sig i tid och vara helt hundra på att den har levererats till butiken när bebisen kommer ut, för det kan ju hända att det sker lite i förtid! :)

2008-02-19 @ 08:17:11
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! jag köpte vår vagn via nätet och jag fick den en vecka senare! Nu har jag ju iof ett annat märke.. men man kanske kan köpa brio via nätet också`? Det finns säkert en tråd om brio vagnar på fl där du kan höra efter! Vilken färg blir det?

2008-02-19 @ 19:37:30
Postat av: Anna

Brio går tyvärr inte att köpa på nätet, jag har kollat. Men jag tvivlar på att det skulle bli billigare ändå. Färgen blir brun på både liggdelen och sittdelen :) supersnygg!

2008-02-20 @ 09:04:27
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Sara

Vad
kostar den? Vilka tillbehör har ni köpt till? Bugaboos cityvagn har vinterdäck som man ganska enkelt kunde byta till. Vet du om samma möjlighet finns för Brio Sing?

2008-02-28 @ 12:53:57
URL: http://lilltorpet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0