Mammajeans my ass!

För att summera den första dagen av jeanstestande så har det inte gått så värst lysande. De första jeansen jag testade var ett par smala jeans i en stooor storlek. De var supersköna till en början, det vill säga innan de hade töjt sig och började hasa ner som en säck potatis. När jag kom hem hängde grenen ner till knäna ungefär och magmudden hade på något sätt hamnat under magen istället för över.

När jag kom hem testade jag samma jeans fast i en storlek mindre. Jag trodde allvarligt talat att de skulle gå sönder när jag försökte dra dem över mitt breda arsle, så nu sitter jag här iprånglad ett par korvskinn (som dessutom har börjat klia) och undrar när de ska spricka. Men,men, skam den som ger sig. Planen är att ha korvskinnen hela dan på jobbet imorgon. De kanske töjer sig som det första paret??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är helt konstigt hur byxor kan bete sig så. Särskilt mammabyxor, de ska ju sitta på plats för att ge stöd, och de gör de ju inte tydligen. Hoppas det går bättre med de mindre byxorna.

Jag har nu vuxit ur de flesta av mammabyxorna jag fårr ärva eller köpt. Hur ska detta sluta?! Det är ju över tre månader kvar till bf!

2008-02-27 @ 08:07:44
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0