Den långa följetången...

...om barnvagnen fortsätter.
Nu har vi nog nästan bestämt oss (99%) för att det blir en Brio sing. Den är inte supersnygg men snyggare än Teutonia och svängbara framhjul är ett måste. Skulle jag bara gå på utseendet skulle det bli en Brio Happy men jag vill gärna ha en vagn som är supersmidig att köra också.
Singen är större än Fun men det gör inte mig så mycket. Den känns stabil och kändes bättre att köra. Nu återstår bara frågan om färgen?
En brun? Röd? Eller kanske grön?

image131

Kommentarer
Postat av: Therése

Självklart en grön!! :)

2008-02-06 @ 10:42:07
Postat av: Sara

Bra fråga om färgen... Jag hade nog valt grön av de du nämner, beroende på nyanserna. Finns den i svart? Kanske tråkigare men lättare att sälja om man vill sedan?

Fråga ang denna vagn (vi har ju inte börjat titta ännu) - kan man lätt ta av liggdelen? Eller finns det ngt sådant tillbehör som passar i denna? Vi kommer de första 4 månaderna bo kvar i vår tvåa utan hiss... Ny lägenhet med hiss blir det ngn gång i oktober/november!

2008-02-06 @ 11:16:43
URL: http://lilltorpet.blogg.se
Postat av: Anna

Sara:

Liggdelen verkar enkel att klicka av, men hur lätt den är att bära vet jag inte. Man kan inte ha lift i den utan det är bara fast liggdel som gäller.

Finns i svart men jo, det är liiiite tråkigt kanske.

2008-02-06 @ 11:25:58
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tycker Brios gröna är snygg. Vi valde grön på vår liggdel först, men sen fick vi veta att khaki kommer till våren och då ville vi hellre ha det.

Men vi har beställt en Happy, just för att vi istället vill ha fasta stora hjul.

På sittdelen blir färgen brun, dels pga att vi vill ha lite variation men också för att den är snygg och inte ser ut att visa eventuella fläckar så tydligt! :P

2008-02-06 @ 16:21:27
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Stina

Vi väntar smått i Maj och var först inne på en Brio Sing just för att den är rätt snygg med liggdelen och räcker gott och väl under sommaren, men de som vi både upptäckte själva och hörde av andra är att avståndet på bakhjulen är väldigt brett och därför väldigt lätt att köra in i saker. Och att bebben efter 6 månader inte kan ligga plant i sittdelen vilket jag föredrar när dom är så små och dom vill börja vända på sig. Tycker den kändes svår att få ombonad i vinterväder, och de små framhjulen är inte exemplariska för oss som borr i Norra Norrland. Så det hela slutade med att vi köpte en Brio Happy.

Men vagnen är grymt snygg, jag hade nog valt en helsvart eller grön, någon som är lätt att kombinera med andra färger. Lycka till med barnvagnsinköpen!

2008-02-06 @ 16:35:40
Postat av: Madde

hej!

Jag hade valt en svart eller brun. Man tröttnar så lätt om man har en färg. Jag tycker jag redan tröttnat på vår åkpåse.. den e rosa. Så jag e glad att vi tog svart vagn. Vi har en bugaboo och e supernöjda. Där kan man byta färg jättelätt så vi har beställt nya färger till sommaren.

Tänk på det föregående skrev med brett mellan hjulen. Min väninna får alltid juksa för att komma in på trånga ställe!

Lyck atill
MVH Madde

2008-02-07 @ 09:30:58
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa om Mutsy vagnarna, finns med svängbara hjul och är snygga! annars är ju Bugaboo bästa (fast ful) :)

2008-02-23 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0