Vill inte mer

Nu har jag hamnat i en sån där svacka igen efter några bra veckor. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så att jag får sluta jobba och träffa ärtan nån gång!
Är trött på att vara gravid och fet och andfådd, trött på att inte kunna sova på nätterna, trött på att ha ont i ryggen och mest av allt är jag trött på att jobba.

Finns massor med grejer som borde förberedas innan ärtans ankomst men när jag kommer hem på kvällarna är jag så trött att jag verkligen inte orkar med nånting. Då vill jag bara ligga i soffan och glo på tv/sova.

Fem veckor kvar att jobba och jag har fortfarande inte fått svar från FK ang min SGI. De verkar tänka att om de bara håller sig undan och inte går att få tag på så slipper de betala ut föräldrapenning eller annat som folk faktiskt har rätt att få.

Ska på info nästa tisdag så jag hoppas ju på nån form av svar då... men man ska väl inte hoppas för mycket.

Kommentarer
Postat av: Tomthale

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 13:53:21
URL: http://tomthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0