Milstolpe!

Idag går jag in i v 30! tre fjärdedelar av graviditeten avklarade och det känns just nu hur bra som helst. Bara 10 veckor kvar nu! (mer eller mindre).

Första delen gick jättelångsamt men från v 20 nånting har det bara gått snabbare och snabbare så snart står man väl där flåsandes på förlossningen ha ha.

Just nu känner jag mig inte speciellt besvärad av graviditeten. Värst är det på jobbet där jag sitter ner mest hela tiden för jag får lätt ont i ryggen då.

Hemma går det rätt bra, trädgårdsarbete och renovering är inga problem men efter en hel dags hålligång kan jag bli lite trött. Försöker komma ihåg mina järntabletter men det är lite si och så med det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wohoo! Grattis! Nu är Ärtan snart ute! Nu börjar nedräkningen på riktigt ju! :D

2008-04-08 @ 08:17:34
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0