Lite graviddepp

Jag vet inte om det är hormonerna tillsammans med min medföda pessimism som gör det men jag har känt mig riktigt låg på sista tiden.
Jag vill mest dra mig undan, vara för mig själv, intesvara i telefon eller prata med folk. Kanske får man vara sånt?
Just nu blir jag stressad för allt och inget men idag har jag iallafall lämnat in det sista frilansjobbet och lovat mig själv att inte ta på mig fler uppdrag innan bebisen kommer. Bara ta hand om mig själv och dra mig in i min lilla bubbla ett tag.

Nu ska jag läsa förlossningsberättelser

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Klart man får lov att vara sån under graviditeten! :) Hoppas det blir bättre snart!

2008-04-17 @ 10:26:33
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är naturligt att dra sig tillbaka när det börjar närma sig. På nåt sätt är det kroppen som säger till att det är dags att flytta fokus. Lite trist när man blir helt "blå", men det går förhoppningsvis över snart.

*kramaförattpiggaupp*

2008-04-18 @ 07:30:50
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0