Tar en dag i taget

Ännu en vecka avklarad och nu är jag inne i vecka 9. Jag tar det som det kommer och orkar inte tänka för långt framåt. Kollar automatiskt efter blod varje gång jag varit på toaletten och blir glad (men trött) när illamåendet gör sig påmint, fast jag har inte kräkts nån mer gång.
Jag känner mig som mest gravid på kvällarna när jag alltid somnar i soffan. Att se tv-program efter klockan 21 är en omöjlighet. Inte ens Greys anatomy klarade jag av att hålla mig vaken till. Det blir nog skönt när tröttheten avtar. Gör den det? Jag orkar inte känna mig såhär apatisk och energilös i 9 månader, det går inte.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Är i vecka 10 och illamåendet har precis gett med sig, jag grät av lättnad kan jag lova. Dessutom orkar jag vara uppe till 22 nu för tiden ;)

2007-11-12 @ 17:13:29
URL: http://lotties.webblogg.se
Postat av: Linda

Men du har tydligen lyckats bli gravid igen, till skillnad från mig :(. men grattis! :)

2007-11-16 @ 10:04:13
URL: http://akerlundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0