Ingen mage än

Min mage har gått från megasvullen till mindre svullen. Jag hoppas det är ett tecken på att min förstoppning är på väg att gå över.
Längtar iallafall till den riktiga bebismagen visar sig, jag känner mig inte direkt het just nu ha ha.
På fredag är det dags för inskrivning. Det känns både spännande och nervöst, men älsklingen följer också med och det är ju skönt. När jag berättade för älsklingen att jag ska fråga om man kan få göra ett ultraljud för att se om det verkligen är nåt där inne sa han förvånat "men vad skulle det annars vara? du har väl inte varit skengravid i flera veckor?". Ha ha, han är söt.

 

vecka 7         vecka 10

har magen krympt eller beror det på byxorna kanske?

Kommentarer
Postat av: catya

Den ser ut att ha krympt.
Eller, mer släätats till. :D

Iiiih..
J a g
ä r
a v u n d s j u k!

Ohörsen.

2007-11-23 @ 14:26:15
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: BebisVagga

dem säger ju att den ska gämna ut sej lite..

2007-11-23 @ 14:46:47
URL: http://www.bebisvaggan.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har en fråga. har du haft barn förut? och vadhände med barnet?

2007-11-25 @ 15:13:37
Postat av: Anna

Catya:
du är så söt ;) än finns det inte så mycket att vara avundsjuk på. Längtar tills jag kommer till snygg-och-strålade-stadiet

BebisVagga:
ja, den gör väl det

anonym:
Jag har en dotter som är fem, fick ett missfall innan den här graviditeten så jag är ju lite nojjig den här gången för att det ska hända igen´.

2007-11-25 @ 17:07:04
URL: http://gravidbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0