Sötaste bebiskläderna

Gick till Lindex idag för att leta mig en ny Bh, men det var inte så lyckat. Jag vill ha en tunn (inte uppstoppad eller push-up) Bh med bågar, men kommer man över den magiska gränsen till D-kupa får man visst stå ut med elefantmodellen, så det blev ingen BH. Jag får väl inhandla en svindyr chantelle, men det känns lite som bortkastade pengar. Tänk om tuttarna växer ännu mer!

Iallafall "råkade" jag vandra förbi bebisavdelningen och hittade världens sötaste minikläder! Vita med elefanttryck i grönt eller brunt. Såna ska min bebis få sen *lovar*

image19

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej!
Jag är nu uppe i C-kupa, började på A ibland B..Känner mej som värsta Dolly Parton...*hehe*
I vilket fall så hittade jag flera fina bh:ar på Kappahl i onsdags, fanns några med bredare axelband också, superfina! Spana där! =)

2007-05-21 @ 13:41:06
Postat av: Mamman

Tack för tipset! Ska spana på kappahl. Känns ju dumt att slänga ut en förmögenhet på en BH man kanske bara kan använda några veckor

2007-05-21 @ 16:08:02
URL: http://gravidbloggen.blogg.se
Postat av: Abdulfilippa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-12-19 @ 15:20:16
URL: http://abdulfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0