Nojjig och uppsvälld

Nu är jag enligt mina egna beräkningar i vecka 6. Någon inskrivning är det inte tal om på ett tag. Jag och sambon ska på info på södra BB den 4 juni sedan kanske jag kan bestämma mig för om det blir MVCsödra BB eller min lokala.
Annars känner jag mig ungefär som vanligt. Inte alls gravid, vilket oroar mig som fan. När jag väntade dottern mådde jag fruktansvärt illa från första dagen nu känner jag mig bara lite (mycket) hungrigare än vanligt och så har mina bröst blivit gigantiska! Jag kan inte sova på mage för då gör det ont.

image15
Släng dig i väggen Pamela, mina är äkta vara...

Förra graviditeten var jag iallafall inte orolig för missfall. Jag KÄNDE ju att jag var gravid (eftersom jag var tvungen att spy varenda dag i fem månader). Nu känner jag ingenting och nojjar som fan. Har jag druckit för mycket kaffe idag? Var det dumt att bära upp tunga gipsskivor för trappen. Köttet var blodigt i mitten, är det därför jag inte känner mig gravid?
Kan inte tiden bara gå lite fortare?

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har hört att det kan vara väääldigt annorlunda från graviditet till graviditet. Men jag förstår att du är nojig. Jag tror att man oroar ihjäl sig. Allt som händer tror man är ngt dåligt. Jag får fortfarande nojattacker, även om de blir färre o färre nu. Tex: Mycket flytningar (ursäkta ärligheten)= nu rinner fostervattnet ur mig och snart är min lilla bebis död (ja, jag läste i fl forum om något sådant) Jäkla fl, bord förbjudas igentligen! Gud vad jag svamlar.... men jag vill iaf säga att jag håller tummarna!

2007-05-20 @ 19:05:23
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Mamman

Stina:
Ja jag hoppas verkligen att det kan vara totalt annorlunda, mina nojjattacker kommer och går. Funderar starkt på att göra ett nytt gravtest för att se om jag inte har inbillat mig alltihop

2007-05-21 @ 16:09:56
URL: http://gravidbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0