Drömmer om en Urban Jungle

Nu börjar de poppa upp. De där konstiga graviddrömmarna.
När jag väntade dottern drömde jag bland annat att jag födde tvillingar och att jag inte alls var gravid utan hade en stor cancersvulst i magen (efter att ha sett ett läskigt discoveryprogram om cancersvulster med både hår och tänder).

Inatt var det dags igen.
Den här gången drömde jag att min mamma hade köpt en barnvagn till oss. En svindyr svart Urban Jungle. Men jag vill ju inte alls ha en Urban Jungle!
Jag gillar inte trehjulingar och har redan spanat in mig på en Brio Happy.
När jag vaknade var jag skitsur över att min mamma inte hade kunnat fråga mig innan hon åkte och handlade en barnvagn, men tänkte att "ok, det blir väl en Urban Jungle då, den är ju iallafall gratis".
Det tog ett tag innan jag fattade att det bara var en dröm...

image27

Kommentarer
Postat av: Nicolasuna

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-09-10 @ 09:45:42
URL: http://nicolasuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0