Smälter

Sitter på jobbet med fönstret öppet. Det kommer sköna små pustar in i mitt annars så kvava rum. Åh, idag vill man ju inte sitta inne och jobba! Jag skulle föredra att sitta under ett parasoll på en skön uteservering och smaska på en krispig sallad. Vrålhungern sitter minsann i fortfarande och jag försökte undvika att snegla på mig själv i skyltfönstren när jag tog en runda på stan idag. Usch vad det är jobbigt att se sådär fet och fläskig ut. Jag bara längtar tills den runda magen börjar uppenbara sig, då är det iallafall uppenbart varför man är fet. Nu ser det bara ut som om jag har ätit för mycket. (vilket jag iofs har)
man kanske borde köpa en sån där bebis tröja? ha ha... nej allvarligt, de är gaäsliga!

image43

Kommentarer
Postat av: Stina

Nej, de där tröjorna är big no-no! Usch så fult!

2007-06-07 @ 21:28:09
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Catya

Jag vet att jag i början av graviditeten med Seb önskade mig en sådan mer än något annat, men efter några veckor kom jag på bättre tankar.
Trollet som klämt på sig den där ser skrämmande bekant ut. Påminner om en gammal klasskompis.

2007-06-07 @ 22:25:53
URL: http://tokboll.blogspot.com
Postat av: Carina

Usch ja. Precis som dessa barnvagnsskyltar... Det är nog samma målgrupp som köper tröjan och skylten.

2007-06-08 @ 14:23:04
Postat av: Nicolaijennifer

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2008-06-02 @ 13:18:09
URL: http://nicolaijennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0