Nu har jag fått tid för inskrivning

Barnmorskan ringde nyss så nu har jag fått en tid för inskrivning. Den 29 juni (dan efter min födelsedag hi hi) ska jag alltså skrivas in på Södra BB. Kul och pirrigt och lite läskigt på samma gång. Jag kommer vara i vecka 12 då men än så länge känns det faktiskt helt overkligt att det ligger ett litet embryo och skvalpar nånstans i min mage.

Min mage ja, den är ett kapitel för sig. Allvarligt talat så ser det ut som om jag har ett bildäck runt midjan. Inte så smickrande.
INGA kläder sitter bra, jag ser bara fet ut. Jag tror att den mesta av svullnaden som jag hade första veckorna har lagt sig så nu är det väl bara ett rejält mått underhudsfett som dallrar ovanför jeanslinningen. Blä!!
Förutom fetmagen mår jag väl så bra som man kan må. Inget illamående, fortfarande vrålhungrig hela tiden (det kanske kan förklara fläskberget) och allmän ångest och fulhet. Jag har små små finnar lite här och var, konstant fett hår och är ilsken som en ouppfostrad kamphund.

Men annars är det faktiskt underbart :-D ! På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Ejk

Vill bara säga grattis och lycka till!

2007-06-05 @ 11:36:25
URL: http://ejk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0