Gå vidare

fan. jag vill inte älta mer. Vill gå vidare. Det är ju sånt som händer eller hur? Sånt som händer precis hela tiden.
Livet går vidare, människor klarar av det.
 Va fan, jag är ju inte först i världshistorien med att få missfall. Shit happens.  Alla andrar fixar ju att gå vidare. Det hade ju bara gått några veckor. Det var väl inte ens att betrakta som ett foster?

Jag skrämmer mig själv lite.
Kan må jättebra en hel dag, sen händer nåt och jag börjar störtböla.
Idag såg jag minst 300 höggravida kvinnor på stan och det var inga trevliga tankar som flög genom mitt huvud. Jag tänkte att det hade varit bättre om DE, vilken som helst av de lyckliga mammorna, hade fått missfall. Det hade varit bättre.
Jag är ond och elak.
Uppfylld av nån slags urilska som inte kan få utlopp nånstans. Jag vill bara ha sönder, förstöra nåt. Vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Finnigan Star

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-04-23 @ 14:32:47
URL: http://jennifer-finnigan-star.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0