Here we go again

Då var man tillbaka i ekorrhjulet då. Hjulet som består av räknande, väntan och ännu mera väntan innan det är dags att testa.
Jag tror att jag har ägglossning nu. Kroppen beter sig iallafall som om jag skulle ha det. Uppsvälld mage, flytningar och ful hy. Men vågar man köra på såhär på en gång? Buden verkar vara lite olika.
Vissa säger att man ska vänta en mens eftersom det är större risk att få missfall igen om man kör på för tidigt. Andra säger att det är lättare att bli gravid igen direkt efter ett missfall eftersom kroppen är full med hormoner.
Jag vet inet. Känner mig bara smått livrädd.
Det är två saker jag är rädd för.
1. att jag ska bli gravid och få missfall igen
2. att jag aldrig mer kommer bli gravid över huvudtaget

inget av alternativen är speciellt kul att tänka på

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

kör på min vän.. tror inte så mycket på det där att man fåpr lättare missfall pga vissa saker.. får man ett missfall så får man ett oavsett vad.. denna bebben blir säkert stark som tusan o du får gå över en månad haha.. Puss på dej

2007-07-03 @ 09:34:13
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Lycka till!

2007-07-03 @ 20:46:16
URL: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0