Gravida kändisar

Nu verkar det poppa upp lite fler gravida kändisar igen. Läste att både Nicole Richie och Christina Aguilera ska ha barn. Att Nicole Richie öht lyckats bli gravid verkar ju vara ett under, men det kanske kan få henne att leva lite sundare?
Ska bli spännande att se hur de ser ut om några månader. Jag har lite svårt för Christina Aguileras stil, ibland är hon typ världens vackraste och ibland ser hon bara utspökad ut. Alltid kul att titta på gravida kändisar dock.

Jag undrar förresten när Tom Cruise och Katie Holmes ska ha nästa barn, skulle inte förvåna mig om det blir snart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då får du ju inte missa min sida: www.kändisbebisar.se :D Kram

2007-07-04 @ 20:33:20
URL: http://www.kändisbebisar.se
Postat av: Stina

Jag har hört att katie redan ska vara på smällen igen!

2007-07-09 @ 21:41:16
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0