Veligheten slår till igen...

Jag har ju varit på inskrivning på södra BB redan men nu kanske jag ångrar mig och vill gå till mitt lokala mvc istället. Egentligen tror jag inte att det spelar nån större roll var jag föder, den som svarar i telefonen när min förlossning har startat får fan ta mig på allvar oavsett om jag har gått på mvc där eller inte.
Jag tänker INTE åka till södertälje, eller Danderyd eller vänta hemma "ett par timmar" nästa gång, och så är det bara.

Fördelen med att gå till min vanliga mvc är ju att det ligger på ungefär 3 minuters gångavstånd hemifrån. Att åka in till stan i tid och otid bara för att gå till barnmorskan känns ganska onödigt.

Kommentarer
Postat av: bebisvaggan

jag har intve ens ringt bm ännua hehehe.. går in i vecka 7 i morgon..

2007-12-08 @ 08:46:19
URL: http://bebisvagga.blogg.se
Postat av: sofie

södra BB är jättebra! Vi var inte inskrivna där på mvc, men fick komma dit efter förlossningen och de har jättefina rum med dubbelsäng och allt. :)

2007-12-19 @ 09:21:40
URL: http://sowwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0