Shopoholism

Jag är i vecka 14 och har plötsligt förvandlats till vad som skulle kunna vara svenskt näringslivs våta dröm (och tro inte att jag tycker att den där reklamen är annat än ren idioti).
Idag var det utförsäljning av gratisprylar på jobbet (företag skickar produkter i hopp om att få med dem i tidningarna och varje år säljer man ut dem på redaktionen, pengarna går till välgörande ändamål).

För blott 125 ynka kronor lyckades jag gå loss på en bröstpump (bara den kostar en femhundring på apoteket!) två bröstmölksuppsamlare och en superfin marinblå bebisfilt. Men, men pengarna går ju till aidsdrabbade barn så egentligen borde jag väl ha handlat lite mer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara en vecka kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-18 @ 13:16:01
Postat av: Babette

Min största svaghet är ju dessa nätbutiker, det är så "lätt" att handla då ;) speciellt söta bebissaker =)

Grattis till graviditeten!

2007-12-18 @ 17:51:54
URL: http://www.prettybettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0