Mysig lördag

Idag har jag bara tagit det lugnt med min älskade sambo och dottern. Fixat och donat, städat lite, tvättat och bara haft det mysigt. Jag och älsklingen satt och tittade på barnvagnar och nu finns det nog bara två alternativ kvar på listan, en Brio Happy eller Emmaljunga city cross. Fast vi ska nog gå och provköra dem på Babyland nån gång efter jul.

En tråkig nyhet är att jag börjar känna av lite foglossning. Det klarade jag mig ifrån när jag väntade dottern men jag tror det beror på att jag har ett så stillasittande jobb, när jag har suttit en hel dag kan det göra rejält ont :(. Jag såg att de har vattengympa för gravida på min vårdcentral så det ska jag nog börja med efter jul. Annars funkar min vetevärmare som jag fick i julklapp från jobbet rätt bra som lindring

Förtom lite småkrämpor är det rätt bra, illamåendet kommer ibland när man minst anar det och magen har växt rätt mycket den här veckan. Längtar bara tills den blir lite mer "bebismage" så att jag kan ha tajtare toppar, nu har jag mest tunikor på mig och ser fet ut. Lägger upp en magbild i morgon då jag går in i vecka 13!  Ännu en milstolpe avklarad.

Kommentarer
Postat av: bebisvaggan

hur känns foglossning??

2007-12-09 @ 08:09:52
URL: http://bebisvagga.blogg.se
Postat av: bebisvaggan

oj, det är lite svårt att beskriva. En ganska skarp smärta som börjar ungefär vid svanskotan. När jag har suttit ner en hel dag kan den sprida sig runt nedre delen av korsryggen eller rumpan kanske man kan säga

2007-12-10 @ 09:31:55
URL: http://gravidbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0