Gravid and glowing?

Hurra! Mina finnar har försvunnit, liksom mitt feta hår och den där oändliga tröttheten....
Kanske kan jag få bli lite sådär gravidsnygg nu?

Trots nästäppan från helvetet, sömnproblem (eftersom jag inte kan andas genom min svullna näsa) och allmän yrsel så känner jag mig piggare, snyggare och starkare än jag gjort de senaste tre månaderna ungefär.

Jag jobbar hemma idag också, vill inte riskera fler svimningsattacker och yrselanfall (tror det beror på förkylningen) så idag blir det kanske en liten promenad till simhallen för lite simning och sauna. Det har jag förtjänat ;).

image92

Kommentarer
Postat av: frida

alltså usch! jag har då inte känt mig snygg under hela graviditeten.. bara känt mig stor, fet, äcklig och ivägen ungefär.. :/ vilken månad är du i nu? :)

2008-01-24 @ 00:52:32
URL: http://fanks.blogg.se
Postat av: Anna

Nu är jag i v 19 vilket borde bli 5:e, 6:e månaden kanske? (är inte så duktig på räkningen). Just nu känns det jättebra även om jag önskar att folk kunde fråga mig rakt ut om jag är gravid och inte titta som om jag bara vore lite fet. Magen ser iallafall gravidrund ut nu även om jag fortfarande kan dölja den om jag har tunika på mig.

2008-01-24 @ 14:29:59
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Juliansina

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-21 @ 10:07:19
URL: http://juliansina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0