Det bidde inga brallor

tog mig iväg till Farsta C idag för att kolla in lite mammakläder men tydligen hade de inga varken på Lindex eller Kappahl och H&Ms sortiment kan jag ju utantill vid det här laget så dit orkade jag inte ens gå in.

Däremot lyckades jag hitta en tunika som får bli årets julklänning (jag är ju inte så lång) 199 kr på Indiska så det var ett fynd! Dessutom kunde jag inte motstå den söta lilla ugglepyjamasen på Lindex så det fick bli det allra första inköpet till bebisen. Nu ligger den i garderoben och ser pytteliten och söt ut.

 
tunika                  pyjamas

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ugglepyjamasen var det första jag köpte till min bebis också. Den är så gullig =)

2007-12-16 @ 12:28:17
URL: http://lotties.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0